برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ فردا (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) واژگونی خودرو در مه‌ولات یک کشته و یک مصدوم در پی داشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد سه دستگاه خودرو حادثه آفرید| نجات راننده محبوس در پراید توسط آتش‌نشانان حریق مغازه در خیابان عیدگاه اطفا شد (۱۲ اردیبهشت)+عکس انحراف مینی بوس در تبریز هشت مصدوم برجای گذاشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله افراد ناشناس به پزشکان در کرخه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جاعلان اسناد دولتی در غرب تهران دستگیر شدند (۱۲ اردیبهشت) راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) از دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی تا عروسی‌هایی که عزا می‌شود تاثیر منفی میکروپلاستیک‌ها بر تغییرهورمون و جنسیت جنین مهر و موم کارگاه تولید موادشوینده تقلبی در مشهد (۱۲ اردیبهشت) ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو زلزله ۴.۶ ریشتری سیرچ کرمان را لرزاند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم!
سرخط خبرها

مدارس و ادارات گلستان فردا شنبه و یکشنبه (۲۴ و ۲۵ دی ۱۴۰۱) تعطیل شد

  • کد خبر: ۱۴۵۱۸۲
  • ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۵
  • ۱
مدارس و ادارات گلستان فردا شنبه و یکشنبه (۲۴ و ۲۵ دی ۱۴۰۱) تعطیل شد
استاندار گلستان گفت: به منظور مدیریت در مصرف گاز فعالیت ادارات گلستان در روزهای شنبه و یکشنبه ۲۴ و ۲۵ دی به صورت دورکاری و مدارس به صورت غیرحضوری فعالیت خواهند کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی‌محمد زنگانه امروز جمعه ۲۳ دی ماه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی تداوم سرمای شدید و افزایش مصرف گاز و با هدف مدیریت مصرف، فعالیت ادارات استان گلستان به غیر از دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی فردا و پس فردا شنبه و یکشنبه، ۲۴ و ۲۵ دی، به صورت دورکاری است.

وی با بیان اینکه مدارس استان گلستان نیز در این دو روز، غیرحضوری است و کلاس‌های درس در بستر شاد انجام می‌شود، تاکید کرد: تنها امتحانات نهایی پایه‌های نهم و دوازدهم، طبق روال برقرار است.

حاجی گلدی کر، معاون توسعه، مدیریت و منابع استاندار گلستان نیز در این باره اظهار کرد: به دلیل برودت هوا و با هدف تامین مستمر، پایدار و ضرورت کنترل پیامدهای ناشی از افزایش مصرف انرژی دستگاه‌های اجرایی استان گلستان به استثنای مراکز درمانی، امدادی و انتظامی به صورت دورکار فعالیت خواهند کرد.

 وی با بیان اینکه بانک‌ها صرفاً دو شعبه در مرکز استان و یک شعبه در شهرستان‌ها با هماهنگی دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان گلستان دایر هستند، تصریح کرد: تمامی دانشگاه‌ها به صورت غیرحضوری و مدارس به صورت مجازی و در بستر شاد فعال هستند تنها امتحانات نهایی پایه های نهم و دوازدهم حضوری خواهد بود.

معاون توسعه، مدیریت و منابع استاندار گلستان بر ضرورت رعایت صرفه‌جویی در مصرف گاز و برق مورد تاکید کرد و یادآور شد: شرکت گاز استان موظف است نسبت به بازرسی از کیفیت اجرای طرح به صورت مستمر اقدام و گزارش جامعی از نتایج آن و تجزیه تحلیل بار مصرفی و اثربخشی اجرای طرح را به معاونت هماهنگی امور عمرانی و اداره کل بازرسی استانداری اعلام کند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کامی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
0
0
استاندار دوستت داریم که نگاهی مدبرانه به اوضآع داریدو با درایت،نه دهن بینی،و مدیریت اون هم در سطح کلان ، این که بسنجی،نفع و کارایی،یک چیز بیشتره یا ضرر و پیامداش.

کارشناس مدیریت
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->